Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Tvegani spletni nakupi

Energy Saver Pro


04.01.2015

Energy Saver Pro

Na EPC se je obrnilo precej potrošnikov, ki so z namenom, da bi prihranili pri stroških za električno energijo, kupili napravo, ki naj bi prispevala k varčevanju z energijo, imenovano Energy Saver Pro. Po uporabi naprave potrošniki ugotavljajo, da ta nima lastnosti, ki so bile oglaševane in zaradi katerih so napravo kupili, zato je več potrošnikov želelo napravo vrniti, pri tem pa so pri tem naleteli na težavo. S strani prodajalca je bila e- pošta zavrnjena ali pa so prejeli odgovor, »da ima podjetje za uvoz in distribucijo sedež v ZDA, kjer se pregledajo primeri iz vsega sveta, zato lahko vračilo denarja traja kar nekaj časa – 2 do 3 mesece«.

EPC v takšnih primerih potrošnikom žal ne more pomagati, saj je pomoč, ki jo nudi mreža EPC omejena na reševanje težav pri nakupih na notranjem trgu EU.




VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2019

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

Kontakt za novinarska in splošna vprašanja:
epc.mgrt@gov.si

Kontakti za vprašanja potrošnikov in svetovanje:
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon za svetovanje: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije