Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Novice

EK: Potrošniki se pri spletnem nakupovanju pogosto srečujejo z nejasnimi informacijami o cenah in popustih


26.02.2019

EK: Potrošniki se pri spletnem nakupovanju pogosto srečujejo z nejasnimi informacijami o cenah in popustih

Zakonodaja EU zagotavlja vsakemu potrošniku v EU pravico, da od trgovca še pred zaključkom spletnega nakupa dobi jasne, točne in razumljive ključne informacije o blagu ali storitvi. Te informacije morajo vključevati vidike, kot so značilnosti proizvoda, cena, vključno z davki, stroški dobave in obstoj pravice do odstopa ali preklica.

Po opravljenem pregledu 560 spletnih trgovin, ki ponujajo različne vrste blaga, storitev in digitalnih vsebin, so Evropska komisija in organi za varstvo potrošnikov pri približno 60 % spletnih trgovin ugotovili nepravilnosti glede spoštovanja pravil EU o varstvu potrošnikov, zlasti glede tega, kako so predstavljene cene in posebne ponudbe.

Organi za varstvo potrošnikov bodo popolno spoštovanje zakonodaje zagotovili tako, da bodo po potrebi za zadevne trgovce sprožili nacionalne izvršilne postopke. Več informacij v sporočilu Evropske komisije.




VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?

Vračilo kupnine.
34.53% - 241
Vračilo kupnine in odškodnino.
8.6% - 60
Nadomestni let.
25.21% - 176
Nadomestni let in odškodnino.
2.72% - 19
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino.
2.01% - 14
Nič od navedenega.
12.18% - 85

Št. glasov: 698 - 85.25%
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2017

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov:
epc.mgrt@gov.si (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije