Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Novice

Aplikacija ECC-Net: Travel


15.07.2015

Aplikacija ECC-Net: Travel

Mobilna aplikacija, ki je potrošnikom v pomoč med potovanjem v tujini

Ste na počitnicah kupili nekaj, kar se je kmalu za tem pokvarilo? Ste imeli težave z najemom avtomobila ali nastanitvijo v hotelu, ki ste jo rezervirali od doma? Je vaše letalo imelo zamudo? V primeru, da vaše počitnice niso potekale, kot je bilo načrtovano, je prav, da poznate svoje pravice. Še bolje: Lahko jih tudi poveste!

Mreža Evropskih potrošniških centrov je pripravila mobilno aplikacijo ECC Net: Travel, ki vam bo v pomoč v situacijah kot so zgoraj navedene. Naj aplikacija postane nepogrešljiv spremljevalec na vaših potovanjih znotraj Evropske Unije, na Norveškem in Islandiji!

Aplikacija omogoča potrošnikom, da se spopadejo s težavnimi situacijami na počitnicah v tujini in da izrazijo svoje potrošniške pravice v jeziku države, v kateri se nahajajo. Aplikacija nudi potrošnikom pravne informacije in jezikovno podporo v 23 jezikih Evropske Unije ter norveškem in islandskem jeziku.

Aplikacija vključuje naslednje teme: nakupovanje v trgovini, najem avtomobila, nastanitev v hotelu, zdravstvena oskrba ter zračni, železniški, avtobusni in ladijski prevoz.

Razdelek koristnih informacij ponuja pomembnejše telefonske številke in druge kontaktne podatke za nujne primere.

Aplikacija deluje brez povezave in je na voljo brezplačno pod imenom "ECC-Net: Travel" v trgovinah Google Play in iTunes Store.

Mobilna aplikacija ECC-Net: Travel je skupni projekt vseh 30 članic mreže Evropskih potrošniških centrov.

     




VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?

Vračilo kupnine.
33.89% - 244
Vračilo kupnine in odškodnino.
8.47% - 61
Nadomestni let.
25.69% - 185
Nadomestni let in odškodnino.
2.78% - 20
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino.
2.08% - 15
Nič od navedenega.
12.78% - 92

Št. glasov: 720 - 85.69%
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2017

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov:
epc.mgrt@gov.si (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije