Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov

17.12.2021
Uveljavljanje pravice do popravila izdelka in nadomestnih delov. Preberite več

08.10.2021
Rešene težave potrošnika s spletno tržnico nogometnih vstopnic.  Preberite več

24.05.2021
Po Uredbi 261/2004 imajo potniki za odpovedane lete s strani prevoznika pravico do izbire. Preberite več

30.04.2021
Pravica do zamenjave - uveljavljanje stvarne napake. Preberite več

15.03.2021
Težave potrošnikov s platformo Mytrip ... Preberite več

22.02.2021
Potnik zavrnil vavčer za let ...  Preberite več

10.02.2021
Neupravičeni strošek doplačila za bivanje v hotelu ... Preberite več

18.01.2021
Povrnjeni stroški vračila izdelka   Preberite več

| 1-10 / 59 | Naprej

VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?

Vračilo kupnine.
27.4% - 331
Vračilo kupnine in odškodnino.
7.04% - 85
Nadomestni let.
27.24% - 329
Nadomestni let in odškodnino.
2.98% - 36
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino.
2.4% - 29
Nič od navedenega.
24.01% - 290

Št. glasov: 1208 - 91.07%
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2020

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

Kontakt za novinarska in splošna vprašanja:
epc.mgrt@gov.si

Kontakti za vprašanja potrošnikov in svetovanje:
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon za svetovanje: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije