Zamuda leta
Dejanski letalski prevoznik mora potnikom skladno z Uredbo (ES) št. 261/2004 v primeru zamude zagotoviti oskrbo, ki je odvisna od dolžine leta in dolžine pričakovane zamude. Če gre za let krajši od 1500 km in zamudo daljšo od 2 ur, so potniki upravičeni do obrokov hrane in napitkov ter dveh brezplačnih telefonskih klicev oz. sporočil po telefaksu ali elektronski pošti. Če je zamuda daljša od 5 ur, mora prevoznik ponuditi potniku možnost, da se odloči, ali želi nadaljevati potovanje ali pa ga prekiniti. V primeru, da potnik ne želi več potovati, mu mora prevoznik zagotoviti povratni let na izhodiščno mesto odhoda, če je to potrebno in mu v roku sedmih dni povrniti stroške vozovnice.
Če želi nadaljevati pot in bo letalo poletelo šele naslednji dan, ima potnik pravico do brezplačne namestitve v hotelu in prevoza do kraja nastanitve. Uredba v primeru zamude leta ne predpisuje odškodnine, vendar je Sodišče EU v združenih zadevah C-402/07 in C-432/07 odločilo, da je v zvezi s pravico do odškodnine mogoče potnike, katerih let ima zamudo, izenačiti s potniki, katerih let je odpovedan, če zaradi zamude izgubijo tri ure ali več. To pomeni, da potnikom, ki prispejo v končni namembni kraj tri ure ali več po načrtovanem prihodu letala, pripada odškodnina enako kot potnikom, katerim je bil let odpovedan.
Zadnji prispevki
Rešene pritožbe
Okoliščine uspešno zaključenega primera z odškodnino za potnike, zaradi zamude letala. Preberite več,...
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Vračilo kupnine. 7.84% - 376
Vračilo kupnine in odškodnino. 2.04% - 98
Nadomestni let. 8.22% - 394
Nadomestni let in odškodnino. 0.9% - 43
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino. 0.88% - 42
Nič od navedenega. 43.47% - 2084
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2021