Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Sporočila za javnost

2021

Novo informacijsko središče za evropske potrošnike
21. 12. 2021

Črni petek - črni dan za okolje? Nasveti in statistika mreže EPC
24. 11. 2021

Svetovni dan pravic potrošnikov
12. 3. 2021

2020

Druga obletnica prepovedi geografskega blokiranja in drugih oblik diskriminacije
3. 12. 2020
Podpora več kot milijonu evropskih potrošnikov: mreža EPC praznuje 15 let čezmejnega varstva potrošnikov
20. 11. 2020
15 let pomoči in nasvetov za evropske potrošnike
9. 10. 2020
Potovanja po izbruhu COVID-19
19. 8. 2020
Mreža evropskih potrošniških centrov opozarja na pasti na družbenih medijih
14. 2. 2020 

2019

Dostava paketov – kaj morajo vedeti potrošniki 
18. 12. 2019
Kako do povračila kupnine za letalsko vozovnico, kupljeno z bančno kartico tuje banke
3. 10. 2019
Informacije za potrošnike glede kupljenih letalskih vozovnic Adrie Airways

1. 10. 2019
V primeru odpovedi ali zamude letalskih letov imajo potniki zagotovljene določene pravice
24. 9. 2019
Svetovni dan potrošnikov, 15. marec 2019 – Evropski potrošniški center Slovenija tokrat v Celju

12. 3. 2019

2018

Dopolnjena in posodobljena aplikacija ECC-Net: Travel
21. 12. 2018
Pri nakupih znotraj EU je geografsko blokiranje prepovedano
18. 12. 2018 
Črni petek. Kakšne pravice imajo potrošniki v primeru nakupa v tuji spletni trgovini? 
22. 11. 2018
25 let Evrope za potrošnike
11. 5. 2018
Posvet o novostih na področju varovanja potrošnikov (objava sektorja SVPK)
14. 3. 2018
Svetovni dan potrošnikov, 15. marec 2018
12. 3. 2018

Sveženj ukrepov za krepitev zaupanja potrošnikov in bolj brezskrbno spletno nakupovanje na enotnem trgu Evropske unije
25. 5. 2016
Na kaj paziti, ko iščete najboljšo ponudbo za nakup vozila v tujini?
26. 4. 2016
Svetovni dan potrošnikov
15. 3. 2016
Poročilo Mreže EPC ugotavlja: letalski potniki le s težavo do odškodnine
20. 1. 2016

 

 

 

 


VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?

Vračilo kupnine.
7.71% - 366
Vračilo kupnine in odškodnino.
2.02% - 96
Nadomestni let.
7.97% - 378
Nadomestni let in odškodnino.
0.91% - 43
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino.
0.76% - 36
Nič od navedenega.
43.6% - 2069

Št. glasov: 4745 - 62.97%
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2021

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujejo pa tudi Norveška, Islandija in Združeno kraljestvo. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

Kontakt za novinarska in splošna vprašanja:
epc.mgrt@gov.si

Kontakti za vprašanja potrošnikov in svetovanje:
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon za svetovanje: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije