Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Novice

03.09.2021
Izplačila vavčerjev za odpovedane lete zaradi pandemije covid-19 Preberite več

14.06.2021
SMS-klubi, klici z neznanih klicnih številk, vsiljena SMS-sporočila ... Preberite več

24.05.2021
Kako se izogniti težavam s povračili če gre kaj narobe pred, med ali po dopustu v tujini? Preberite več

24.05.2021
Tuji ponudniki z največ pritožb slovenskih potrošnikov v zadnjem letu Preberite več

24.05.2021
Za ponudnike iz tretjih držav, ki svoje izdelke z namenom prodaje oglašujejo v EU, veljajo prav... Preberite več

30.03.2021
Poslovni model prodaje na drobno prek spleta, pri katerem trgovina nima lastne zaloge izdelkov. Preberite več

12.03.2021
Statistični pregled dela v mreži EPC  Preberite več

11.03.2021
Potrošniška tema letošnjega leta je onesnaževanje s plastiko.    Preberite več

| 1-10 / 115 | Naprej

VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2020

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

Kontakt za novinarska in splošna vprašanja:
epc.mgrt@gov.si

Kontakti za vprašanja potrošnikov in svetovanje:
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon za svetovanje: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije