Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Novice

23.04.2020
Statistični podatki o delovanju mreže EPC med pandemijo. Preberite več

17.03.2020
Obvestilo za potrošnike, ki so sklenili pogodbo za storitve pri podjetju Car Target Group, Ljubl... Preberite več

13.03.2020
15. marec je svetovni dan potrošnikovih pravic - zavedajmo se jih!     Preberite več

13.03.2020
Mreža evropskih potrošniških centrov, ki je bila leta 2005 ustanovljena na pobudo Evropske ko... Preberite več

06.03.2020
Širitev koronavirusa in potrošnikove pravice - smernice in odgovori na pogosta vprašanja. Preberite več

02.03.2020
Iz leta v leto se število potrošnikov, ki potrebujejo pomoč EPC Slovenija povečuje, kar kaže... Preberite več

14.02.2020
SPOROČILO ZA JAVNOST   V letu 2020 mreža Evropskih potrošniških centrov praznuje 15. oblet... Preberite več

27.11.2019
Številni slovenski potrošniki, ki so kupili vstopnico za koncert glasbenika Enriqueja Iglesias... Preberite več

02.10.2019
Zaradi stečaja letalske družbe Adria Airways so se potniki znašli v različnih težavah. Zadnj... Preberite več

20.09.2019
Enajst potnikov je pri češkem letalskem prevozniku České aerolinie rezerviralo let iz Prage v... Preberite več

| 1-10 / 88 | Naprej

VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2018

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov:
epc.mgrt@gov.si (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije