Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Novice

19.08.2020
Informacije in nasveti za potrošnike, ki še čakajo na ustrezne rešitve v zvezi z odpovedanimi... Preberite več

18.08.2020
 Za nakup ponarejenih izdelkov se potrošniki lahko odločijo povsem zavedno, saj marsikdaj izgl... Preberite več

03.08.2020
Javni posvet Evropske komisije o 4 pobudah v okviru potrošniške politike EU ... Preberite več

19.06.2020
18. junija je avstrijski prevoznik naznanil insolventnost. Preberite več

15.06.2020
Spletna platforma z aktualnimi informacijami za turiste in ostale potnike po Evropi.   Preberite več

10.06.2020
Preverite novo informacijsko spletno mesto o ponarejanju in piratstvu!  Preberite več

04.06.2020
Zaznane prevare in goljufije med pandemijo v svetu in v Evropi.  Preberite več

04.06.2020
Pogled nazaj na posebnosti obdobja pandemije in statistike ...    Preberite več

04.06.2020
Možnost povračil, zastaralni roki pri uveljavljanju pravic, prihodnja potovanja ... Preberite več

23.04.2020
Statistični podatki o delovanju mreže EPC med pandemijo.  Preberite več

| 1-10 / 101 | Naprej

VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2018

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

Kontakti:
epc.mgrt@gov.si; 01 400 3757 (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon za svetovanje: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije