Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Novice

02.10.2019
Zaradi napovedanega stečaja letalske družbe Adria Airways so se potniki znašli v različnih te... Preberite več

20.09.2019
Enajst potnikov je pri češkem letalskem prevozniku České aerolinie rezerviralo let iz Prage v... Preberite več

20.09.2019
Pred kratkim se je na EPC obrnil potrošnik, ki se je pri avstrijskem prodajalcu zanimal za nakup... Preberite več

31.07.2019
Od 31.7.2019 dalje veljajo nova pravila EU za vzpostavitev pravičnega, preglednega, inovativnega... Preberite več

20.06.2019
Povzetek pravic in koristnih nasvetov, ki jih lahko potrošniki uporabijo na počitnicah v drugi ... Preberite več

19.06.2019
Na EPC se je v zadnjem času obrnilo več slovenskih potrošnikov, ki so se zanimali za nakup voz... Preberite več

28.03.2019
Nemški potrošnik ja na spletni strani domačega prodajalca kupil vzmetnico. Ob prejemu je ods... Preberite več

26.02.2019
Zakonodaja EU zagotavlja vsakemu potrošniku v EU pravico, da od trgovca še pred zaključkom sp... Preberite več

06.02.2019
Na EPC se je za nasvet obrnila potnica, ki se je konec leta 2018 odpravila na križarjenje s turi... Preberite več

30.01.2019
Kolegi iz EPC Litva so sporočili, da je sodišče v Vilni dne 4. januarja začelo stečajni post... Preberite več

| 1-10 / 72 | Naprej

VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2018

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov:
epc.mgrt@gov.si (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije