Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Evropski potrošniški center Slovenija

Aktualne novice in obvestila

10.03.2023

Evropski potrošniški center Slovenija, ki deluje na Ministrstvu za gospodarstvo, turizem in š... Preberite več,...

09.03.2023

EPC Slovenija je za potrošnike pripravil nagradno igro, ki poteka na Facebook strani Evropski p... Preberite več,...

21.12.2022

Pravni strokovnjaki za pravice potrošnikov v Mreži EPC so v letu 2021 individualno odgovorili n... Preberite več,...

Uspešno rešene težave potrošnikov

21.12.2022

Januarja se je na slovenski EPC obrnila potrošnica, ki je z družino dopustovala na Maldivih. Ob... Preberite več,...

26.10.2022

Na EPC Slovenija se je obrnil slovenski potrošnik, ki je ob pristanku na izbrani destinaciji z l... Preberite več,...

06.06.2022

Na EPC Slovenija se je obrnila slovenska potrošnica, ki je preko spletne trgovine znane španske... Preberite več,...

Dogodki in publikacije

14.03.2023

Evropski potrošniški center Slovenija je ob svetovnem dnevu pravic potrošnikov (15. marec) izd... Preberite več,...

31.12.2021

Pripravili smo letak, ki vam bo pomagal pri odločitvi za uporabo sodne poti pri reševanju spora... Preberite več,...

29.10.2021

Povzetek spletnega orodja, ki ga je ustvaril EPC Belgija. Preberite več,...


VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?

Vračilo kupnine.
7.84% - 376
Vračilo kupnine in odškodnino.
2.04% - 98
Nadomestni let.
8.22% - 394
Nadomestni let in odškodnino.
0.9% - 43
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino.
0.88% - 42
Nič od navedenega.
43.47% - 2084

Št. glasov: 4794 - 63.35%
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2021

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujejo pa tudi Norveška, Islandija in Združeno kraljestvo. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

Kontakt za novinarska in splošna vprašanja:
epc.mgts@gov.si

Kontakti za vprašanja potrošnikov in svetovanje:
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon za svetovanje: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije