Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Evropski potrošniški center Slovenija

Aktualne novice in obvestila

10.08.2022

EPC Slovenija je za potrošnike pripravil prvo poletno nagradno igro, ki bo potekala na Facebook ... Preberite več,...

15.07.2022

V času zdravstvene krize so ukrepi držav članic Evropske unije s katerimi bi omejile širjenje... Preberite več,...

04.07.2022

Uredba Evropskega parlamenta in Sveta EU z dne 18. aprila 2018 o storitvah čezmejne dostave pake... Preberite več,...

Uspešno rešene težave potrošnikov

06.06.2022

Na EPC Slovenija se je obrnila slovenska potrošnica, ki je preko spletne trgovine znane španske... Preberite več,...

17.12.2021

Uveljavljanje pravice do popravila izdelka in nadomestnih delov. Preberite več,...

08.10.2021

Rešene težave potrošnika s spletno tržnico nogometnih vstopnic.  Preberite več,...

Dogodki in publikacije

31.12.2021

Pripravili smo letak, ki vam bo pomagal pri odločitvi za uporabo sodne poti pri reševanju spora... Preberite več,...

29.10.2021

Povzetek spletnega orodja, ki ga je ustvaril EPC Belgija. Preberite več,...


VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?

Vračilo kupnine.
19.51% - 349
Vračilo kupnine in odškodnino.
4.97% - 89
Nadomestni let.
20.18% - 361
Nadomestni let in odškodnino.
2.24% - 40
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino.
1.79% - 32
Nič od navedenega.
36.61% - 655

Št. glasov: 1789 - 85.3%
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2020

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujejo pa tudi Norveška, Islandija in Združeno kraljestvo. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

Kontakt za novinarska in splošna vprašanja:
epc.mgrt@gov.si

Kontakti za vprašanja potrošnikov in svetovanje:
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon za svetovanje: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije