Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Evropski potrošniški center Slovenija

Aktualne novice in obvestila

06.02.2019

Na EPC se je za nasvet obrnila potnica, ki se je konec leta 2018 odpravila na križarjenje s turi... Preberite več,...

30.01.2019

Kolegi iz EPC Litva so sporočili, da je sodišče v Vilni dne 4. januarja začelo stečajni post... Preberite več,...

19.12.2018

Na Evropskem potrošniškem centru Slovenija smo pripravili spletno anketo o uporabi postopkov iz... Preberite več,...

Uspešno rešene težave potrošnikov

14.11.2018

Potrošnik je preko spletne trgovine v Veliki Britaniji kupil kajak, vesla in tri reševalne jopi... Preberite več,...

24.05.2018

Slovenski potrošnik je pri nemškem prodajalcu kupil novo motorno kolo v vrednosti 6999,00 evra.... Preberite več,...

05.03.2018

Potrošnica je z letalom potovala iz Dresdna preko Frankfurta v Ljubljano, pri čemer je prvi del... Preberite več,...

Dogodki in publikacije

11.01.2019

Praktični vodnik Evropske komisije zagotavlja pregled ustreznih pravnih določb in sodne prakse ... Preberite več,...

20.12.2018

Najeto vozilo je odlična možnost za tiste, ki ne marajo občutka vezanosti in ki želijo na po... Preberite več,...

10.09.2018

 Zainteresirane skupine vabimo, da nas za več informacij ali rezervacijo termina, kontaktirajo ... Preberite več,...


VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?

Vračilo kupnine.
35.8% - 237
Vračilo kupnine in odškodnino.
8.76% - 58
Nadomestni let.
23.72% - 157
Nadomestni let in odškodnino.
2.87% - 19
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino.
1.96% - 13
Nič od navedenega.
11.33% - 75

Št. glasov: 662 - 84.44%
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2017

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov:
epc.mgrt@gov.si (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 15.00.

Dne 24.12. in 31.12. so uradne ure do 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije