Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Evropski potrošniški center Slovenija

Aktualne novice in obvestila

24.05.2021

Kako se izogniti težavam s povračili če gre kaj narobe pred, med ali po dopustu v tujini? Preberite več,...

24.05.2021

Tuji ponudniki z največ pritožb slovenskih potrošnikov v zadnjem letu Preberite več,...

24.05.2021

Za ponudnike iz tretjih držav, ki svoje izdelke z namenom prodaje oglašujejo v EU, veljajo prav... Preberite več,...

Uspešno rešene težave potrošnikov

24.05.2021

Po Uredbi 261/2004 imajo potniki za odpovedane lete s strani prevoznika pravico do izbire. Preberite več,...

30.04.2021

Pravica do zamenjave - uveljavljanje stvarne napake. Preberite več,...

15.03.2021

Težave potrošnikov s platformo Mytrip ... Preberite več,...

Dogodki in publikacije

01.02.2021

www.epc.si/pages/si/pravice-potrosnikov/brexit.phpInformativno gradivo Evropske komisije   Preberite več,...

30.11.2020

Informativno gradivo Evropske komisije    Preberite več,...

04.11.2020

EPC Slovenija v številkah ...  Preberite več,...


VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?

Vračilo kupnine.
27.72% - 316
Vračilo kupnine in odškodnino.
7.11% - 81
Nadomestni let.
27.19% - 310
Nadomestni let in odškodnino.
2.89% - 33
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino.
2.19% - 25
Nič od navedenega.
23.42% - 267

Št. glasov: 1140 - 90.52%
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2019

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

Kontakt za novinarska in splošna vprašanja:
epc.mgrt@gov.si

Kontakti za vprašanja potrošnikov in svetovanje:
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon za svetovanje: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije