Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Evropski potrošniški center Slovenija

Aktualne novice in obvestila

03.09.2021

Izplačila vavčerjev za odpovedane lete zaradi pandemije covid-19 Preberite več,...

14.06.2021

SMS-klubi, klici z neznanih klicnih številk, vsiljena SMS-sporočila ... Preberite več,...

24.05.2021

Kako se izogniti težavam s povračili če gre kaj narobe pred, med ali po dopustu v tujini? Preberite več,...

Uspešno rešene težave potrošnikov

24.05.2021

Po Uredbi 261/2004 imajo potniki za odpovedane lete s strani prevoznika pravico do izbire. Preberite več,...

30.04.2021

Pravica do zamenjave - uveljavljanje stvarne napake. Preberite več,...

15.03.2021

Težave potrošnikov s platformo Mytrip ... Preberite več,...

Dogodki in publikacije

04.08.2021

 EPC Slovenija v številkah ... Preberite več,...

01.07.2021

Osnovne informacije za potrošnike  Preberite več,...

01.02.2021

Informativno gradivo Evropske komisije Preberite več,...


VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?

Vračilo kupnine.
27.62% - 321
Vračilo kupnine in odškodnino.
6.97% - 81
Nadomestni let.
26.94% - 313
Nadomestni let in odškodnino.
2.93% - 34
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino.
2.24% - 26
Nič od navedenega.
24.01% - 279

Št. glasov: 1162 - 90.71%
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2020

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

Kontakt za novinarska in splošna vprašanja:
epc.mgrt@gov.si

Kontakti za vprašanja potrošnikov in svetovanje:
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon za svetovanje: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije