Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Evropski potrošniški center Slovenija

Aktualne novice in obvestila

14.06.2021

SMS-klubi, klici z neznanih klicnih številk, vsiljena SMS-sporočila ... Preberite več,...

24.05.2021

Kako se izogniti težavam s povračili če gre kaj narobe pred, med ali po dopustu v tujini? Preberite več,...

24.05.2021

Tuji ponudniki z največ pritožb slovenskih potrošnikov v zadnjem letu Preberite več,...

Uspešno rešene težave potrošnikov

24.05.2021

Po Uredbi 261/2004 imajo potniki za odpovedane lete s strani prevoznika pravico do izbire. Preberite več,...

30.04.2021

Pravica do zamenjave - uveljavljanje stvarne napake. Preberite več,...

15.03.2021

Težave potrošnikov s platformo Mytrip ... Preberite več,...

Dogodki in publikacije

01.07.2021

Osnovne informacije za potrošnike  Preberite več,...

01.02.2021

Informativno gradivo Evropske komisije Preberite več,...

30.11.2020

Informativno gradivo Evropske komisije    Preberite več,...


VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2019

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

Kontakt za novinarska in splošna vprašanja:
epc.mgrt@gov.si

Kontakti za vprašanja potrošnikov in svetovanje:
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon za svetovanje: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije