Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Evropski potrošniški center Slovenija

Aktualne novice in obvestila

19.08.2020

Informacije in nasveti za potrošnike, ki še čakajo na ustrezne rešitve v zvezi z odpovedanimi... Preberite več,...

18.08.2020

 Za nakup ponarejenih izdelkov se potrošniki lahko odločijo povsem zavedno, saj marsikdaj izgl... Preberite več,...

03.08.2020

Javni posvet Evropske komisije o 4 pobudah v okviru potrošniške politike EU ... Preberite več,...

Uspešno rešene težave potrošnikov

28.09.2020

Neizkoriščena rezervacija namestitve zaradi izbruha COVID-19 Preberite več,...

25.08.2020

Če ima blago napako, smo povsod po EU upravičeni najmanj do njegovega popravila ali zamenjave. Preberite več,...

25.08.2020

Prevoznik v dobri volji za odpovedan let ponudil brezplačno spremembo datuma ...   Preberite več,...

Dogodki in publikacije

28.09.2020

Imate potrošniško težavo? Se sprašujete, kako jo rešiti? Preverite informativni spletni vodn... Preberite več,...

21.09.2019

 Informativni žep, primeren tudi za shranjevanje pomembnejše dokumentacije.  Preberite več,...

10.09.2020

Če ste rezervirali paketno potovanje, vam po evropski zakonodaji pripadajo določene pravice.    Preberite več,...


VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2018

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

Kontakti:
epc.mgrt@gov.si; 01 400 3757 (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon za svetovanje: 01 400 3729

Svetovanje potrošnikom po telefonu poteka vsak torek in četrtek med 10.00 in 11.00 uro.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije