Informiranje in svetovanje potrošnikom
Dobro informiran in ozaveščen potrošnik lahko bolje izkoristi prednosti enotnega evropskega trga in se hkrati izogne različnim težavam, tveganjem in nepotrebnim izdatkom. Še več – s svojo ozaveščenostjo prispeva h kakovostnejši ponudbi blaga in storitev ter k omejevanju nepoštenih ponudnikov na domačem ali tujem trgu.
Zato se na EPC Slovenija lahko obrnete za informacijo ali nasvet že pred odločitvijo za nakup, ko se na primer želite seznaniti z evropskimi in nacionalnimi predpisi s področja varstva potrošnikov, ali se prepričati o verodostojnosti določenega prodajalca, pa tudi po opravljenem nakupu, kadar ste v dvomih glede vaših pravic ali ne veste, kako jih uveljaviti pri tujem ponudniku blaga in storitev iz EU, Islandije, Norveške ali Združenega kraljestva.
Težavo v zvezi s čezmejnim nakupom poskušajte najprej sami rešiti s ponudnikom tako, da ga pisno (npr. po elektronski pošti) obvestite o težavi, poleg obrazložitve pa tudi jasno navedite svoje zahteve. V kolikor ponudnik neutemeljeno zavrne vaš zahtevek oz. se nanj ne odzove v razumnem času, vam na EPC Slovenija lahko pomagamo pri reševanju pritožbe.
Postopek obravnave
Po telefonu (01 400 3729) vam svetujemo v času uradnih ur - ob torkih in četrtkih od 10.00 do 11.00. Na vprašanja po elektronski pošti (eccnet-si@ec.europa.eu) odgovarjamo po vrstnem redu, glede na datum prejema. Na vsa posredovana vprašanja potrošnikov se skušamo odzvati v najkrajšem možnem času.
Kontaktni obrazec
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2022